Sivut

tiistai 20. joulukuuta 2011

Hähää!!

Nyt mää sen sitte tein, tilasin mimaxilta akryylikynsitarvikkeet. Ja ihan heti oli pakko tulla tänne asiaa mainostamaan =D

Meni vaan sitten ihan totaalisesti hermot näihin omiin nysäkynsiin, kun juuri kun ne alkoivat kasvamaan,taas kaksi kynttä päätti katketa.En pysty ymmärtämään mikä näihin nyt on mennyt. Hermo vaan ei kestä enää sitten yhtään.

Nyt on sitten meinaan vahdattu tutoriaaleja  urakalla youtubesta, antaas kattoa miten ämmän käy sitten kun tarvikkeet saapuvat =D Kauheen helpolta se näyttää kun sen osaa, mutta mitenköhän mahtaa käydä meikäläisen, se jääpi nähtäväksi ja raporttia tulee myöhemmin...

1 kommentti:

  1. Iiik! Mä odotan sun ekaa postausta niistä :D Mä meinasin heivata koko värkit ikkunasta kun oli niin muka hankalaa.. toki mä olin sitä ennen leikkinyt geelillä joka on helpompi mun mielestäni muotoilla :) Mutta jos eka opettelee niillä niin voi sujuakin! Onnea matkaan :)

    VastaaPoista